Меню
Ваш кошик

Часті запитання

Часті запитання

Це фірмове відділення LedTorg, в якому наші клієнти можуть:

  • забрати оформлене замовлення;
  • замовити, отримати товар;
  • перевірити / протестувати товар;
  • отримати консультації фахівців.
Залиште нам свій e-mail, натиснувши на сторінці товару кнопку «Повідомити про наявність», і ми зв'яжемося з Вами, коли товар з'явиться в наявності.

Зареєструвавшись на LedTorg, Ви можете:

  • переглянути історію замовлень;
  • зберегти у майбутнє, що сподобалося;
  • відстежити статус замовлення;
  • отримати інформацію про акції та новини нашого маркетплейса.
Зв'язатися з нами за номером телефону і назвати номер замовлення, щоб ми могли отримати інформацію по ньому і розібратися з цим питанням.
Після оформлення замовлення у Вас залишаються дані і документи про здійснення покупки (номер замовлення, чек від банку, СМС і т.д.). Після того як Ви перерахували гроші, у нас виникає боргове зобов'язання, яке погашається після підписання Вами накладної про отримання. Крім того, Ваші інтереси захищає Закон України «Про захист прав споживачів».
При купівлі товару Ви отримуєте гарантійний талон, в якому вказано серійний номер виробу. Таким чином, можливість підміни виключена.
Якщо Ви виявили дефект під час перевірки товару, Ви маєте право відразу відмовитися від його отримання.

Під час отримання товару намагайтесь завжди перевіряти його на відсутність дефектів, відповідну комплектацію, працездатність та, загалом, на відповідність характеристикам, які зазначені на сайті.

Після отримання техніки відразу ж підключіть її та протестуйте. Також не зайвим буде порівняти характеристики пристрою на сайті з тими, які вказані в інструкції.

Якщо Ви виявили дефекти, неточності, відмінності характеристик від вказаних на сайті, Ви маєте право відмовитися від отримання товару. Важливо, щоб всі нюанси були виявлені до початку експлуатації товару.

Умови доставки залежать від регіону та типу товару. Ми здійснюємо доставку по всій Україні, окрім АР Крим і деяких регіонів Донецької та Луганської областей.

Доступні кілька типів доставки:

адресна (кур`єрська);

Доставка в Центр обслуговування покупців. Доставка здійснюється щодня з 9.00 до 21.00 без вихідних.

Детальніше про умови доставки Ви можете прочитати тут.

За умови наявності Вашого товару на складі, Ви можете забрати його з Центра обслуговування покупців протягом доби.

Орієнтир, що замовлення готове до видачі - смс-сповіщення. Середній час доставки товару на відділення поштових операторів 1-3 дні, на адресну доставку 1-4 дні.

Готівкою, безготівковим розрахунком або банківськими картами Visa, Mastercard.
Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару (спеціалісту нашого центру обслуговування, кур`єру, співробітникам поштових відділень).

Після оформлення замовлення ми надсилаємо Вам рахунок-фактуру електронною поштою або через факс. Після оплати Ви можете отримати товар будь-яким зручним способом. Разом із замовленням Ви отримаєте документи: видаткову накладну, податкову накладну, гарантійний талон.

Для отримання товару, який оплачено безготівковим розрахунком, із собою потрібно мати: для фізичних осіб:

  • паспорт або посвідчення водія;
  • для юридичних осіб або СПД: довіреність, виписана на пред'явника, копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).
Оплатити замовлення банківською карткою без комісії можна, оформивши замовлення онлайн. Також оплатити замовлення карткою можна при отриманні товару в Центрі обслуговування покупців. Можлива оплата картками Visa, Mastercard.
Оплата здійснюється виключно у національній валюті – гривні.

Ми надаємо обов'язкову гарантію протягом 14 днів. У цей період покупець може повернути товар, за умови збереження його цілісності та товарного вигляду. Гарантія не поширюється на товари, повернення яких обмежено законодавством України.

Також на певні категорії товару надається гарантія від 1 до 36 місяців – залежно від гарантійних умов. Гарантійний термін на товар встановлюється фірмою-виробником.

Точні умови гарантії уточнюйте окремо щодо конкретного товару.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися в центр технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:

  • чітко та правильно вписана модель і серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • наявність печатки магазину, в якому була здійснена покупка;
  • наявність підпису покупця;
  • повністю заповнені відрізні корінці, проштамповані печаткою магазину;
  • у деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки, необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Також гарантійний талон повинен містити термін гарантії.

У такому випадку Ви можете звернутися до нас. Наш фахівець з'ясує в інженера сервісного центру деталі ситуації, що виникла, і, за необхідності, вартість поломки. Після цього Вам буде надано варіанти вирішення питання.
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт виробу не уповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача; наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
  • ушкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Детальніше про надання гарантійного обслуговування можна почитати тут.

Так. Для клієнтів ЛедТорг існує два типи повернення товару:

  • повернення товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки;
  • повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • він не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення можна оформити як у Центрі обслуговування покупців, так і через поштові відділення.


Ми використовуємо файли «cookies» і схожі технології на нашому веб-сайті, щоб поліпшити роботу і підвищити ефективність сайту.