0грн
Зробити замовленняУсі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.
Умови гарантії
Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
- вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця;
- повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.
Ремонт на гарантійній основі проводиться лише в уповноважених виробником сервісних центрах. Їхні адреси та телефони вказані у гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.
Ви можете обміняти або повернути товар
Придбаний у нас товар Ви можете обміняти або повернути, протягом 14 днів після покупки згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо у вас виникла така необхідність, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертості і т. п .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
- є супровідні документи, надані при придбанні товару.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.
Обміняти або повернути товар можна виславши його нам кур’єрською службою, при цьому вартість доставки оплачується клієнтом.
Виникли питання?
Наші менеджери проконсультують вас з усіх питань, пов'язаних з оформленням замовлення, оплатою, доставкою та гарантійним обслуговуванням за телефоном: 044 334 35 15
Подробнее: .
Зверніть увагу!
У зв'язку з тим, що збільшилися випадки крадіжок товару при доставці клієнту на перевізника, претензії по комплектації посилок приймаються тільки при наявності перевірки комплектації посилки на перевізника в присутності представника перевізника, оформлення претензії і фото з вмістом посилки і списком позицій за накладною.