0грн
Зробити замовленняЩо таке Центр обслуговування покупців?
Це фірмове відділення LedTorg, в якому наші клієнти можуть:забрати оформлене замовлення;замовити, отримати товар;перевірити / протестувати товар;отримати консультації фахівців.
Якщо товару немає в наявності, як дізнатися, коли він з'явиться?
Залиште нам свій e-mail, натиснувши на сторінці товару кнопку «Повідомити про наявність», і ми зв'яжемося з Вами, коли товар з'явиться в наявності.
Які переваги дає реєстрація на сайті?
Зареєструвавшись на LedTorg, Ви можете:переглянути історію замовлень;зберегти у майбутнє, що сподобалося;відстежити статус замовлення;отримати інформацію про акції та новини нашого маркетплейса.
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Зв'язатися з нами за номером телефону і назвати номер замовлення, щоб ми могли отримати інформацію по ньому і розібратися з цим питанням.
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
Після оформлення замовлення у Вас залишаються дані і документи про здійснення покупки (номер замовлення, чек від банку, СМС і т.д.). Після того як Ви перерахували гроші, у нас виникає боргове зобов'язання, яке погашається після підписання Вами накладної про отримання. Крім того, Ваші інтереси захищає Закон України «Про захист прав споживачів».
Яка гарантія того, що товар не підмінять у дорозі?
При купівлі товару Ви отримуєте гарантійний талон, в якому вказано серійний номер виробу. Таким чином, можливість підміни виключена.
Що робити, якщо привезли пошкоджений товар?
Якщо Ви виявили дефект під час перевірки товару, Ви маєте право відразу відмовитися від його отримання.
Що потрібно перевірити, якщо товар вже доставлений?
Під час отримання товару намагайтесь завжди перевіряти його на відсутність дефектів, відповідну комплектацію, працездатність та, загалом, на відповідність характеристикам, які зазначені на сайті.Після отримання техніки відразу ж підключіть її та протестуйте. Також не зайвим буде порівняти характеристики пристрою на сайті з тими, які вказані в інструкції.Якщо Ви виявили дефекти, неточності, відмінності характеристик від вказаних на сайті, Ви маєте право відмовитися від отримання товару. Важливо, щоб всі нюанси були виявлені до початку експлуатації товару.
Куди та на яких умовах здійснюється доставка?
Умови доставки залежать від регіону та типу товару. Ми здійснюємо доставку по всій Україні, окрім АР Крим і деяких регіонів Донецької та Луганської областей.Доступні кілька типів доставки:адресна (кур`єрська);Доставка в Центр обслуговування покупців. Доставка здійснюється щодня з 9.00 до 21.00 без вихідних.Детальніше про умови доставки Ви можете прочитати тут.
Скільки часу необхідно для доставки товару?
За умови наявності Вашого товару на складі, Ви можете забрати його з Центра обслуговування покупців протягом доби.Орієнтир, що замовлення готове до видачі - смс-сповіщення. Середній час доставки товару на відділення поштових операторів 1-3 дні, на адресну доставку 1-4 дні.
Як я можу оплатити замовлення?
Готівкою, безготівковим розрахунком або банківськими картами Visa, Mastercard.
Як можна оплатити замовлення готівкою?
Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару (спеціалісту нашого центру обслуговування, кур`єру, співробітникам поштових відділень).
Як можна оплатити замовлення безготівковим розрахунком?
Після оформлення замовлення ми надсилаємо Вам рахунок-фактуру електронною поштою або через факс. Після оплати Ви можете отримати товар будь-яким зручним способом. Разом із замовленням Ви отримаєте документи: видаткову накладну, податкову накладну, гарантійний талон.Для отримання товару, який оплачено безготівковим розрахунком, із собою потрібно мати: для фізичних осіб:паспорт або посвідчення водія;для юридичних осіб або СПД: довіреність, виписана на пред'явника, копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).
Як можна оплатити товар банківською картою без комісії?
Оплатити замовлення банківською карткою без комісії можна, оформивши замовлення онлайн. Також оплатити замовлення карткою можна при отриманні товару в Центрі обслуговування покупців. Можлива оплата картками Visa, Mastercard.
Чи можна оплатити товар в іншій валюті, крім гривні?
Оплата здійснюється виключно у національній валюті – гривні.
Які умови надання гарантії?
Ми надаємо обов'язкову гарантію протягом 14 днів. У цей період покупець може повернути товар, за умови збереження його цілісності та товарного вигляду. Гарантія не поширюється на товари, повернення яких обмежено законодавством України.Також на певні категорії товару надається гарантія від 1 до 36 місяців – залежно від гарантійних умов. Гарантійний термін на товар встановлюється фірмою-виробником.Точні умови гарантії уточнюйте окремо щодо конкретного товару.
Куди мені звертатися для проведення гарантійного обслуговування?
Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися в центр технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні.
Які документи необхідно надати для здійснення гарантійного обслуговування?
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.Вимоги до заповнення гарантійного талону:чітко та правильно вписана модель і серійний номер;вказана дата продажу;наявність печатки магазину, в якому була здійснена покупка;наявність підпису покупця;повністю заповнені відрізні корінці, проштамповані печаткою магазину;у деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки, необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).Також гарантійний талон повинен містити термін гарантії.
Що робити, якщо авторизований сервісний центр відмовляє в ремонті?
У такому випадку Ви можете звернутися до нас. Наш фахівець з'ясує в інженера сервісного центру деталі ситуації, що виникла, і, за необхідності, вартість поломки. Після цього Вам буде надано варіанти вирішення питання.
Які можуть бути причини відмови у гарантійному обслуговуванні?
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробу не уповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або не відповідає його прямому призначенню;внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача;
- наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
- ушкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Детальніше про надання гарантійного обслуговування можна почитати тут.
Я можу повернути товар?
Так. Для клієнтів ЛедТорг існує два типи повернення товару:повернення товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки;повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.
За яких умов я можу повернути товар?
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:товар не був у експлуатації;збережені всі пломби та ярлики;цілісність комплекту та упаковки не порушена;збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;він не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Де та як можна здійснити повернення товару?
Повернення можна оформити як у Центрі обслуговування покупців, так і через поштові відділення.