0грн
Зробити замовленняМоторна олива Liqui Moly MoS2 Leichtlauf SAE 15W-40 4л. (1949)
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертості і т. п .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
- є супровідні документи, надані при придбанні товару.
Приймаємо
Опис
Високоякісне мінеральне всесезонне мастило з домішкою дисульфіду молібдену для бензинових і дизельних двигунів автомобілів. Присадка забезпечує чудові антифрикційні й антизадирні властивості мастила. Подовжує ресурс двигуна, особливо рекомендоване на період обкатування та для моторів із солідним пробігом. Темно-сірий колір мастила зумовлений присадкою дисульфіду молібдену.
Коли застосовувати
Для обкатування нових і відремонтованих двигунів, для важких умов експлуатації, можливе використання в МКПП, де виробник приписує використання моторної оливи. Для старих двигунів із великими пробігами, для зниження шумності роботи двигунів.
Дисульфід молібдену — MoS2-давно та широко відомий у техніці продукт. Являє собою високоефективну протизношувальну присадку, або, кажучи науковою мовою, «модифікатор тертя». Це з'єднання може витримувати величезний тиск в зоні контакту поверхонь тертьових деталей і берегти їх від механічного спрацювання у разі найекстремальніших навантажень. Дисульфід молібдену — одне з найбільших відкриттів в автомобілебудуванні. Його історія почалася з відомого всім ШРКС — шарнір рівних кутових швидкостей. Свого часу створення цього вузла було б неможливим без відкриття MoS2: адже тоді жодна олива не могла витримати величезних навантажень у кульових опорах — у «серці» ШРКС. Дисульфід молібдену був запатентований у Німеччині Хансом Хенлі, засновником знаменитої згодом фірми Liqui Moly. До речі, така незвичайна, на перший погляд, назва фірми — не що інше, як скорочена «рідкий молібден».
Моторні мастила Liqui Moly з присадкою MoS2 сертифіковані Американським інститутом нафти на відповідність високим стандартам енергозбереження (Energy Conserving): API EC. Це означає, що середня економія палива під час роботі двигуна на цій оливі становитиме не менш ніж 1.5%. Це усереднений показник під час руху з постійною швидкістю на повністю прогрітому двигуні. В режимах руху «старт-стоп», характерних для міського циклу, а також у перші хвилини після пуску, коли спрацювання двигуна та витрата палива досягають екстремальних значень, енерго- та ресурсоощадний ефект олив із «молібденом» зростає у багато разів.
Специфікації ACEA: A3/B4
Специфікації API: SL/CF
Характеристики
Відгуки (0)
Відгуків про цей товар ще не було.